Tidspunkt: 3. mai 2022 kl. 18.00
Sted: Skansen

Tilstede: Anders Foldvik, Ulf Stordalmo, Eirin Malmo, Monica Engan Døhl, Hilde M. Domaas, Magne Lysberg, Wolfgang Born, Kristian Rye, Chris Thomas Skogli, Aagot Opheim og Callum Sinclair.

1. Godkjenning av referat fra forrige styremøte og valg av referent

• Referat godkjent og Chris Thomas referent

2. HMS

Følge opp tidligere aksjoner:

• Oppdatere TKK.no med informasjon om mørkepadling i Nidelva. (ventee til høsten)
  • HMS-arbeid for klubbturer + søndagsturer. (Ulf og Aagot tar ansvaret fra styret, involverer fagsjefene)

Eventuelle nye rapporterte hendelser.

• Ingen nye rapporterte hendelser

3. Økonomi

• Rask titt på Q1
  • Rutine for utleie av huset og betaling av husleie. Chris Thomas og Monica tar en prat.

4. Hussjef

• Kikket på rolkebeskrivelsen. Noen må ta hussjefrollen midlertidig.

5. Padlefestivalen

• Aagot orienterte om festivalen. Spørsmål til styret: Middag i telt eller på Lille Skansen (40 pers)? Det ble Lille Skansen.
  • Premie til vinnarar i klubbmesterskap i kameratredning, andejakt og 60 meter kajakk: Innspill om at det ble greit med noe som kan brukes på tur.