Tidspunkt: 15.desember 2022 kl. 18.00
Sted: Skansen

Fra styret: Ulf Stordalmo, Olav-Magnar Nes og Chris Thomas.

Andre: Kristian Rye (elvesjef), Magne Lysberg (medlemsadministrator), Anders Foldvik (juniorsjef)

Saker:

1. Fast punkt: Godkjenning av referat fra forrige styremøte og valg av referent

Referat godkjent og Chris Thomas referent

2. Fast punkt: Årshjul - hva må huskes nå og frem til neste styremøte

Husk elektronisk medlemsregister til NIF 31.12.

Vedtak: Det må lages et årshjul for hus.

3. Fast punkt: Økonomi (orientering)

Ingen saker

4. Fast punkt: Rapporterte HMS-hendelser

Ingen rapporterte HMS-saker

5. Oppfølging: HMS-skriv for søndagsturer

Oppfølging av tidligere vedtak: “Grundig arbeid med klubbens HMS siden forrige styremøte peker mot at søndagsturen også må ha en viss organisering og et HMS-opplegg.

HMS-gruppa jobber med en plan for klubbens helhetlige HMS, deriblant søndagsturen. I mellomtiden lages det en en-sider med 3-5 bullets for “Turer fra Skansen” henges opp i gangen.”

Gikk gjennom og redigerte dokumentet. Wolfgang lager QR kode for vær til plakat. Ulf skriver ut.

6. Kandidater til styret og utvalg i Padleforbundet

Se brev fra valgkomiteen.

Eksisterende vedtak: Styret har to kandidater som skal kontaktes.

7. Leieavtalene

Oppfølging av vedtak

Vedtak 1: Styret er veldig positiv til et tettere samarbeid med NTNUI. Tar sikte på å formulere en leiekontrakt til neste styremøte. Kommuniseres også på nettsiden.

Vedtak 2: Styret går gjennom alle leiekontrakter på neste styremøte.

Forslag til vedtak:

NTNUI:

Se forslag til leieavtale

Nidaros Roklubb:

Se forslag til leieavtale

Pingvin:

Avtalen bevares som den er, men leiepris økes fra 700 til 800 kr i måneden, og pris for arrangement fra 2000 til 2500 kr.

Vedtak: Chris Thomas går gjennom med Monica.

8. Organisasjonen

Forslag til organisering og valg

Se forslag fra Chris Thomas

Vedtak: Foreslår ekstra styremedlem og en parakontakt, i tillegg til foreslått organisasjon.

9. Eventuelt

9.1 Tilbud fra bravida angående varme:

Vedtar at Ulf kan godkjenne tilbudet. Men vil først snakke med Bravida om hva de vil ta for kun garderobe og verksted. Mulighet for varmepumpe.

9.2 Flattvann ønsker å opprettholde en viss aktivitet for ungdommer ila vinter. Blir det mulig å etablere et treningsrom med plass til 2 stk padlemaskiner?

Chris Thomas snakker med Fernando om Trondheim Roklubbs lokaler.

9.3 Reolplasser for aktive padlere. Kan vi få permanent plass i reol slik aktive ungdommer kan padle fra Skansen hele året?

Styret ser på kajakkene som ligger øvers i reol på verksted i dag, og ser om de plassene kan brukes.