Det var med stor sorg at vi tirsdag mottok budskapet om at vår kjære medpadler og gode venn Sigurd Lyng Edvardsen har gått bort.

Sigurd har vært et sentralt medlem i Trondhjems Kajakklubb i lang tid, og har bidratt stort for klubben. Han har arrangert og deltatt på mange turer, lagt ned utallige dugnadstimer og ikke minst vært en entusiastisk sosialsjef i en tiårsperiode, hvor han har satt dype spor.

Sigurd fikk klubbens æresmedalje Krabbeklo allerede i 2012, en medalje han bar med stolthet. Han var en flott representant for klubben, med godt humør, kunnskapsrik og glad i en dans. Vi kommer til å savne han dypt.

Familien ønsker gjerne at alle som vil skal få ta et ordentlig farvel med Sigurd og at alle er velkommen i bisettelsen. Dato for bisettelsen vil bli annonsert i avisa. TKK vil arrangere minnestund på klubbhuset lørdag klokken 12.

-Styret i Trondhjems Kajakklubb