Kom i gang med våre populære grunnkurs i havpadling eller elvepadling, eller ta steget videre med teknikkurs. Slik melder du deg på.

Grunnkurs elv

Om du er ny i kajakk eller har padlet andre grener før passer grunnkurs elv for deg! Med våttkortet i lomma kan du suse nedover Nidelva sammen med et godt og aktivt elvemiljø.

Grunnkurs hav

Kurs nummer 2 til 4 er nå åpen for påmelding! Videre planlegges det ytterligere to kurs til høsten. Du må være medlem i TKK for å delta på kurset. For å melde deg inn og betale medlemskontingent bruker du innmeldingssiden på MinIdrett. Les mer om medlemskap i TKK her.

Teknikkurs hav

Når du har tatt Grunnkurs Hav og har lyst til å fortsette å utvikle deg som padler er Teknikkurs Hav det neste steget. Det er en stor fordel å ha kommet godt i gang med padlingen etter grunnkurs før du tar teknikkurs. Se info om påmelding under.

Enkel påmelding på iSonen

Velg kurset som passer for deg og meld deg på via iSonen.